Wie is 4411?

Mobile-for steekt in een nieuw jasje! De in Brussel gevestigde onderneming krijgt naast een nieuwe website ook een nieuwe naam. De activiteiten zullen voortaan onder de noemer ‘4411‘ plaatvinden. 4411 is korter, krachtiger en bekend onder het publiek. Omdat 4411 staat voor vooruitgang, blijven we niet stilstaan. Daarom deze naamsverandering.

Van Mobile-for

naar 4411

Mobile-for zag het levenslicht in juni 2006. De initiële bedoeling was om een mobiel straatparkeersysteem voor Antwerpen te ontwikkelen en te beheren in samenwerking met Proximus. Dankzij een geslaagd pilootproject en een onverwachte interesse van andere steden is Mobile-for markleider in mobiele parkeerbetalingen geworden. Vanaf 2008 is het in handen van de Proximus-groep en in 2015 werd Mobile-for omgedoopt tot ‘4411’.

Diensten

van 4411

Het mobiel parkeren is de grootste en bekendste dienst van 4411. Het sms-parkeren van 4411 raakt meer en meer ingeburgerd. Toch heeft 4411 nog veel meer in petto. Het biedt zelfstandigen en fleet owners een helpende hand bij hun administratie en verlicht de werkdruk bij het gemeentepersoneel. Dit doet 4411 door ervoor te zorgen dat inwoners hun bewonersvergunningen en tijdelijke vergunningen online kunnen aanvragen.

“4411 zorgt voor innoverende oplossingen om alledaagse activiteiten nog nét iets alledaagser te maken”

4411

Meer dan een nummer

4411 is meer dan een nummer. We zijn marktleider in België voor mobiele betalingen, parkeertickets en digitale bewonersvergunningen. 4411 zorgt voor simpele en innoverende oplossingen om alledaagse activiteiten nog nét iets alledaagser te maken. Denk maar aan een bus- of tramticket kopen, een parkeerplaats betalen, een garage binnenrijden of een bioscoopticket bestellen.